Sopharma S.A., firma notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w ciągu dziewięciu miesięcy 2019 roku uzyskała przychody ze sprzedaży produkcji większe o 2%, w porównaniu z analogicznym okresem 2018 roku.

W okresie trzech kwartałów Sopharma wykazała spadek sprzedaży na rynku krajowym o 9% i wzrost sprzedaży na rynku eksportowym o 10%.

Sopharma AD z siedzibą w Sofii powstała w 1933 r. Odbyła proces integracji nowo nabytej, serbskiej spółki Lekowit i sieci aptek Farmastor w Bułgarii, jak również połączenia się ze spółką macierzystą Unipharm. Firma posiada w swojej ofercie ponad 210 produktów – głównie generycznych, jak również 15 oryginalnych i 12 na bazie pochodzenia naturalnego. Portfel produktowy koncentruje się na następujących obszarach terapeutycznych: kardiologia, gastroenterologia, kontrola bólu, przeziębienia, immunologia, dermatologia, zaburzenia oddechowe i astma, neurologia i psychiatria, urologia i ginekologia.

Red.

Print Friendly, PDF & Email

BRAK KOMENTARZY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

CAPTCHA